26.05.2009

Yine kutularım :))


Kutu kaplamayı çok sevmiştim ama süsleme konusunda kararsızlığımdan öyle kaplanmış duruyordu kutularım.. Şimdi bir heves bitiriyorum yarım kalan işlerimi.. 
Bu yuvarlak kutu 10kg.lık yoğurt kabı.. Kap yuvarlak ve aşağı doğru daralan bir kap olduğundan kaplamak biraz zor oldu. Kullanılmayan bir kot pantolonun bir paçası kendisini kaplamam için kullanıldı :) ve yıllardır kullanırım kotlarla diye dolap bekleyen uzun şal fular... Ay ondan kurtuldum ve işe yaradı ya gayet iyi oldu :)) hem yine kotla kullanıldı yani... Üzerindeki gelincik ise tamamen fotoğraf çekerken rastgele orda duran bir toka... Aynı gün yapmıştım, kutu sade gelince bakayım olur mu dedim, olmadığına karar verdim ama hala üzerinde tel tokam :)) 

    

Bu ise daha önceki kutularımla aynı kutu.. Mermer fuarında herkese zorla yedirdim çikolataları standda sonra kutulara el koydum :) Bu kağıt çok hoşuma gitti bir kaç kutu daha bunla kaplayıp takım mı yapsam ki :) Kutunun kenarlarını ve üzerindeki lale süslemesini de sutaşı ile yaptım.. Ben en çok bunu sevdim :)) hemen kullanıma alındı.. 

   


Hiç yorum yok: