23.05.2009

kutularım :)

Sonunda yayınlamaya karar verdim.. O kadar uzun zaman oldu bunları yapalı ama hala bazılarının fotoğrafları yok.. Tam anlamıyla işte bu süper oldu diyemediğimden sanırım yayınlamak istemedim ama sonra bunların tecrübe olduğuna karar verdim.. Şimdilik üç tane :) 

Bu bir mermer firmasının fuarda kullandığı çikolata kutusuydu :) 


Ve böyle iki farklı şekilde kapladım.. Dışı karelinin içi çiçekli diğeri de tam tersi... Kareli olanın sarı çizgilerini sarı sim oje ile geçti biraz yorucu oldu :) ama resim çektiğimde henüz ojelenmemişti o yüzden biraz sade.. Diğer çiçekli olanında renk ve ton uyum takıntım yüzünden evdeki yünlerle bir çiçek yapamadım bende simli uhularla boyadım :) 

       

Bu da bir ayakkabı kutusuydu elimde çok süründü... Diyceksiniz ki nesi var ki süründü, ay karar veremiyorum üzerine ne yapacağıma :)) Hatta ne olarak kullanacağıma karar veremiyorum, acaba arkada görünen o bir sürü bileziğimi mi koysam :)

    
  

3 yorum:

Bizim Gibiler dedi ki...

Süslemelerle kapladığınız kağıtlar çok uyumlu olmuş, bayıldım.

Unknown dedi ki...

canım bunların hepsi harika olmuş.ellerine sağlık.çerçevelerinede bayıldım..sevgiler kocamannn.

dilevser dedi ki...

Bizim Gibiler çok teşekkür ederim, uğraştığıma değdi yani :)

Gönülden ele, canım sağol.. çok mutlu oldum beğenmene :)