29.05.2009

ve kendi çapımda yaptığım ahşap boyamalarım...

Kardeşimin fotoğrafını koymak için yaptığım çerçeveden sonra baktım ki bu ahşap boyama zevkli bir iş.. Oturdum sevgili arkadaşım bilgisayarımın başına baktım nasıl yapılırmış bu ahşap boyama... Bir kaç birşey öğrendikten sonra malzeme alıp boyamaya başladım.. Hepsinde bir hata bir kusur buldum koydum kenara... Dedim artık bir çıkartayım bakayım neler varmış, hazır tekrar heveslenmişken... Bir de siz bakın bakalım, nasıllar?

İlk önce ilk yaptığım.. Kırmızı ve elimde olan buz beyazını karıştırıp bu pembe tonu elde ettikten sonra üzerine kolay transfer yaptım.. Tabi ki gözüme az göründü :) boncuk boyası ile hem boyut hemde hareket kattım, kenarlarına da simli boncuk boyasınız parmak yaldız gibi kullandım... İçinide renkli tül ve kapitone ile kapladım :) Sprey vernik konusunda başarısız olduğumun kanıtı olarak üzerinde dalga dalga vernik izi var ama olsun güzel oldu bence :) 

     

Bunlar da bardak altlıkları.. Kırmız olanı ben yaptım, kenarlarına da altın sarısı yaldızlı boya ile atraksiyon yaptım, elimde malzeme yoktu da bu çıktı :) Mavi olan ise beraber bu işe heveslendiğimiz arkadaşımın yaptıkları, çatlatmayı çok sevdi, güzel de yapıyor :) 

    

Bu ise inci beyazı ile boyanmış bir köşe süsü.. İnci beyazı boyanın sedef parlaklığı çok hoşuma gitti, hiç bir şey yapmadım üzerine sadece, kenarlarına kullanmadığım inci kolyemi kesip silikonla yapıştıdım.. Kendisi dükkanda kullanıma alındı... Ay dükkanı bile kokoş yaptım ben :)

Hiç yorum yok: