27.02.2010

yeni yeni takılar..

Merhabalaarr ... Bu aralar pek tembelim biliyorum... İzmir'deki yağmurlu havaya rağmen bugün adadenizi ile beraber bi kemeraltı yapalım dedik.. azcık ıslandık ama güzel bi gün geçirdik.. özlemişim arkadaşımı... :))
Bu arada tabi hazır kemeraltına gidilmiş, aynı ilgi alanları... kötü havaya rağmen boncukçuları gezdik biraz, ben nerdeyse tüm dükkanı alıyordum :) e biraz takı yaptım geçen hafta baktım malzeme sıkıntısı çekiyorum, biraz da takip etmek lazım takı malzemesi modasını.. geçen hafta yaptıklarımı huzurlarınıza sunuyorum.. yeni malzemelerle başka planlarım var :D












3 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

ellerine sağlık, tanıdım ben bu boncukları

sibel dedi ki...

NE KADAR ŞIK OLMUŞLAR TAKILARIN..

SEVGİLER

dilevser'in dedi ki...

evet adadeniz yağmurlu bir kemeraltı cumartesisi :)

sibel çok teşekkür ederim... :)