9.02.2010

Kartpostallar :)

Bunlar benim 10marifet arkadaşlarım için hazırladığım kartlar...


10marifet teki güzel arkadaşlarımın süper fikri sonucunda başlayan ve uzun soluklu olmasını umduğumuz kartpostal kampanyasının ilk etap kartlarını sunuyorum :) İlk etap çünkü bir seferle kalmasını istemiyorum, ara ara devam etmesini istiyorum...
Hatta mutluolalım kampanyamıza katılıyor, çocuklarımıza da ulaşacak kartlarımız ve başladığımızda birbirimizi mutlu etmeyi planlamıştık, düşündüğümüzden daha çok mutlu edecek onları... Ben de biraz daha mutlu çocuklar için elimden geleni yapacağım, ve herkesin bir şeyler yapabileceğini düşünüyorum... Amacımız kendini aşıyor, ne güzel :)



11 yorum:

DenDen dedi ki...

Dilevser blogununda menekşeyi görünce birden dondum çünkü header yapamayıp aynen bir resmide ben ekledim

Ada Deniz dedi ki...

aramıza dönmüşsün. Hoşgeldin

eline sağlık bu arada kartlar çok güzel görünüyor

Beyaz Kkelebek dedi ki...

hepsi birbirinden güzel.ellerine sağlık canım

dilevser'in dedi ki...

dendenak canım gayet güzel olmuş bence mor çiçeklerin :) hayırlı olsun :)

dilevser'in dedi ki...

adadenizi canım arkadaşım teşekkür ederim.. evet döndüm ve artık daha sık yazmaya çalışacağım... beğendiğine sevindim kartları.. seninkini yollamadım tabi elden vercem, ihmal ettim biliyorum ama kongre koşturmacası ancak bitti hafta sonu kardeşim gelcek önümüzdeki haftaya bi kemeraltı yapalım mı :)

dilevser'in dedi ki...

beyaz kelebek, canım teşekkür ederim beğendiğine sevindim..

dilevser'in dedi ki...

Tiryaki çok teşekkür ederim :) ay postalamak bile ayrı bi güzel ben de postaladım :D

sakagun dedi ki...

Çok güzeller. Özellikle kırmızı kurdeleli kıza bayıldım.

dilevser'in dedi ki...

sağol güzel arkadaşım... :)

DenDen dedi ki...

kartpostalım geldi, çok teşekkür ederim

dilevser'in dedi ki...

:) mm ne denir güle güle sakla :)