7.03.2010

elimdeki malzemeler... biraz zaman... ve sonuçları...

Daha önce de dediğim gibi elimdeki malzemeleri tüketiyorum.. Elimin hiç ayarı yokmuş ne çok almışım... Şimdi daha bilinçli alışveriş yapıyorum takı malzemesi konusunda, Saadet şahittir; sayarak aldım son furyayı :)

Bunlardan daha önce de yaptım ve bayağı sattım. Şimdi hazır başlamışken biraz daha yapayım dedim... O kadar yapıyorum ben de yok bunlardan :) Geçen seferden kalanlardan kendime bir tane beğendim o nu da bu küpelerin sahibi canım arkadaşım beğendi, artık onun :) güle güle kullansın :)


Bunlar da bu aralar çok takıldığım modeller.. Büyük ama hafif malzemeler, her tür boncukla gayet güzel uyum içinde olduklarından seviyorum bunlardan yapmayı... Tümü kolye küpe takım...








5 yorum:

Nedret dedi ki...

Ooh, takmakla bitmez.Pek güzel olmuşlar. Pasaj'da sahplerini çabucak bulsunlar inşallah.Sevgiler.

Ada Deniz dedi ki...

ellerine sağlık. Bol kazançlar

sibel dedi ki...

dilseverciğim çok şık olmuşlar,sevgiler.

dilevser'in dedi ki...

nedret ablam çok mutlu ettin beni teşekkür ediyorum :)
adadeniz sağol canım..
sibelcim teşekkür ederim...

ay çok mutlu oldum :))

emekliyim.com dedi ki...

calısmalarınız muhtesem kıskandım
söyleki cok farklı malzemeler kullanmıssınız buda sanırım büyük bir şehirde yaşıyor olmanızdan kaynaklanıyor aradıgınızı degil aramadıgınızı bile buluyorsunuz bende takı yapıyorum acaip keyif alıyorum ama ne yazıkki malzeme bulamıyorum

çalısmalarınızın hepsine baktım emeginize saglık gercekten muhtesemler

http://niltursamatamerkezi.blogspot.com/