17.07.2009

Standımla geldim :)


Merhabalar... Uzun zamandır bloğumla ilgilenemedim hatta 10marifet.org' a bile bakıp kaçmak zorunda kaldım. Çünkü kardeşim geldi :) Onunla beraber zaman geçirdik, kardeşimin evlilik hazırlıkları, canım arkadaşımın ülkenin diğer ucundaki düğünü, buralardaki düğünler, iş güç koşturmaca derken uzak kaldım biraz. Tabi ki fazla boş durmadım. Modeller farklı olmasa da küpe yapımına devam ettim..
pasaj.com' a yaptıklarımdan bazılarını ekledim bakalım hadi hayırlısı... E elimdekilerii de güzelce bir kadife büyük kutu bulup ona astım ve sonunda sürekli ertediğim şeyi yaptım, dükkana koydum... Hatta ilk satışımı bile yaptım :) Dükkan aslında ev yemekleri yapılan bir yer biz mutfak diyoruz... Ama yer, mekan, çevre müsaitti denemek istedim... Tabiki marifetteki güzel arkadaşlarımın ve kardeşimin cesaretlendirmesiyle :)

Bakın bakalım küpe standım nasıl olmuş :)

4 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

hayırlı olsun. bol kazançlar

dilevser'in dedi ki...

Sağol güzel arkadaşım :) hayırlısıyla inşallah..

Gülden YAPAR dedi ki...

stand da küpelerin de nefis olmuş canım.bol.. bereketli...hayırlı satışlar diliyorum:)

dilevser'in dedi ki...

canım benim teşekkür ederim, stand konusunda baya kararsız kaldık ama sanırım böyle güzel oldu, hem siyah kadife üzerinde hoş görünüyorlar hem de kapanıp kilitlenebilen bir kutu taşıması da kolay :) Çok sağol canım..