13.04.2009

parmağımda "saksı çiçek"..




Merhabalar.. 
Bu yüzüğü 10marifet.org' daki saksılı çiçek yazısında görmüş ve görür görmez çok beğenmiştim. Yapmam lazım, benim olmalı ama nasıl diye uzun zaman düşündüm. Sonunda o sırada elimden düşemeyen tığımla birlikte bunu ortaya çıkardık..  Sonuçtan tığımda ben de gayet memnunuz :) Tabi bir yüzük için büyük olsa da örmek için biraz küçük olduğundan zorladım ama oldu.. Sık iğne ile saksıyı yaptım, çiçekler sadece zincir küçük oldukları için.. Sapları ise çiçek teline yeşil ip sararak yaptım, çiçeklere tutturdum ve saksıya sıcak silikon doldurarak çiçeği saksıya diktim :) Silikon soğumadan çimen görüntüsü vermek için yeşil ipten yapıştırdım.. En zor kısmı saksı çiçeği yüzüğe sabitlemek oldu ama başardım.. 
Çok kullanışlı değil ama severek kullanıyorum ben.. Zaten büyük kendini gösteren yüzükleri severim ama bunun yeri başka bende :) 

Hiç yorum yok: